Heipsun heipsun vaan kaikille !

alotelen siis kirjottelee , katto kuika hyvin tääki sujuu (koittakaa saada selvää kirjotusvirheitten joukosta)..

Niin no ajattelin et täs ekassa postauksessa (eiks näit kutsuta tolla nimellä :D) en kirrjottelis mitään kauheen henkevää paskaa vaan alottaisin tän blogin vaa jollai kepeämmälä , mutta ei helvetti tämän päivän fiilungeissa on pakko alkaa heti valitusvirrellä tai no valitus ja valitus angstilla..

Miten ihmistä oikeesti voi sattua niin paljon pienet asiat tai asiat jotka ei kuuluisi sattua ?

Siis tiedän että on normaalia kiintyä johonkin ihmisee jos hänen kanssaan viettää paljon aikaa , mutta ihminen kehen mä olen kiintynyt kiinnostunut ja hurmioitunut on itseäni seitsemän vuotta vanhempi oleva mies ja eihän tää vielä olis tarpeeksi hankalaa niin kaiken lisäksi myös isoveljeni hyvä ystävä.. Itse kun olen nuori ja täytin muutama kuukausi sitten vasta kahdeksantoista niin ikäero tuntuu kauhean suurelta , eipä se enää vanhempani painasi , mutta tällä hetkellä se tuntuu toooosi isolta..

Ja itseasiassa angstin , vitutuksen ja muun päänvaivan syynä ei ole tämä ikäero tällä hetkellä vaan mustasukkaisuus.. Emme ole mitenkään yhdessä ja ei olla paitsi vitsillä puhuttu siitä millaista olisi olla pariskunta , mutta slti jokainen nainen kenen kanssa kyseinen ihminen juttelee on mulle uhka.. Ajattelen jotenkin omassa päässäni hänet omakseni tai jotain ja tää oikeesti hajottaa mun päätä.. Ja nyt kysynkin jos joku vain lukee tätä että oikeesti onko jollain kokemusta samankaltaisesta ja mitä mun pitäis tehdä ? pitkääkö mun oikeesti vaan odottaa et tää mustasukkaisuus , välittäminen ja ihastuminen katoaa , kaikkoaa mailman tuuliin.. Kamalinta tässä tavassa on se , että olen kaksivuotta ollut kyseisin miehen perässä , enkä missään vaihessa ola pystynyt lopettamaan mustasukkaisuuttani .. En seurustelu suhteissa ole mustasukkainen tai koe toisia naisia uhkaksi kun vasta silloin kun tiedän , että asiat on niin että pitää olla mustasukkanen .. Mutta tämän miehen kanssa olen oikeasti koko ajan mustasukkainen ja pahoitan mieleni jos tiedän hänen olleen jonkun toisen seurassa ja kun hän flirttailee jollekkin toiselle olen aivan paskana..

Mitä mä teen tämän asian kanssa ?


ps. Jos joku tätä luki niin pahoittelen sitä että kirjotus oikee ollut yhtenäistä , mutta ajatukset niin sekasin , että selvää tekstiäkin on mahdotonta odottaa! Ensikerroilla keskityn paremmin