Osa 1 – Esittele itsesi ja elämäsi noin suurin piirtein

Olen kahdeksantoista vuotias tyttö , useat pitää itseään jotenkin aikuisena kun saavuttaa sen täysi-ikäisyyden, mutta itse pidän ainakin itseäni vielä pikkuisena tyttönä kaukana aikusuudesta. Omistan koiran joka on ehkä mailman höntein aivollinen olento maan päällä. Asun isäni kanssa perjaatteessa , koska oikeastaan koskaan en kotona ole , viihdyn mielummin kavereiden nurkissa. Hassuinta kuitenkin on , että olen kauhea kotihiiri välillä , mutta kotihiirtä leikin mieluiten muualla kuin kotona , tai sitten mulla on vaan tosi monta paikkaa mitä pidän kotina ? :) Olen oikealta hiusväriltäni blondi , mutta monen mutkan kautta viihdyn tällä hetkellä mustahiuksisena tyttönä. En seurustele tällä hetkellä ja tämän hetkisen tilanteen mukaan näin se onkin paljon parempi :) Mm tykkään hirmuisesti syömisestä , mikä ei kuitenkaan ulkomuodoltani näy vaan olen melko hoikka tyttö. Omistan melko oudon itsevarmuuden , meinaan on päiviä kun olen itsevarma ja päiviä jolloin se on maan raossa. Parhaat ystäväni on useat miespuolisia , koska en pidä draamasta. Elämässäni on tapahtunut paljon asioita jotka on muokannut minua , useampaakan tapahtunutta en voi luokitella hyväksi vaan ne ovat olleet ikäviä asioita jotka on koulinut minusta tälläisen.

 

Osa 2 – Eka rakkaus

ensimmäinen rakkaus.. varmaankin kasiluokan seurustelukumppanini miro

 

Osa 3 – Minun vanhempani

Eronnut kun olin pieni , kova paikkahan se silloin oli , mutta kuitenkaan en kuulu niihin ihmisiin ketkä pitävät sitä huonona asiana , itsestäni se oli vaan parempi näin :) Vanhepani ovat rentoja hyypiä ja molemmat lukeutuvat parhaisiin ystäviini :)

 

Osa 4 – Tätä olen syönyt tänään

Monenmonta leipää :)

 

Osa 5 – Parasta musiikkia

En osaa sanoa mikä on parasta ? mutta ehkä musiikki mitä eniten kuuntelen on suomiräp , rock ja semmonen melankolinen hömppä :) Biisien sanat saa mut ylensä rakastumaan kappaleeseen ei niinkään se musiikki

 

Osa 6 – Minun päiväni

Heräilin siinä puolenpäivän aikoihin ja muutaman tunnin vaan chillailin. Jonka jälkeen pukeuduin , vähän fiksasin itseäni ja siirryin keskustan suuntaan hakemaan weekendi lippuja JEEJEE :)

 

Osa 7 – Paras ystäväni

Mulla on itseasissa porukka jossa kaikki on mulle hyvin hyvin rakkaita ja jokaisessa on joku eriasia josta pidän hyvin paljon , mutta loistaahan sieltä muutama ihminen enemmän :)

 

Osa 8 – Kouluaikani

ei sujunut hyvin.. Jälki istuntoja toisensa perään ja olin aika opettajien riesa. Se luokan pelle, kenen oli pakko loistaa.

 

Osa 9 – Uskoni

En usko itseasiassa jumalaan tai mihinkään uskonolliseen juttun. Olen siis ateisti , uskon siihen että mailmaa ei paranna jeesukset tai muut vaan me ihmiset ihan itse muutamme mailmaa. Läheiseni on kuollut joten haluan uskoa myös uudelleen syntymiseen

 

Osa 10 – Rakastan

Ystäviäni ennenkaikkea ! Perhettäni ja muuten lähisukuani. Musiikkia.

 

Osa 11 – Sisarukset

Isoveljen omistan joka on mailman mahtavin simmoinen :) Nuoremman sisarukseni olen menettänyt kymmenen vuotta sitten.

 

Osa 12 – Käsilaukussani

No ei ole käsilaukkua , mutta kassini sisältä löytyy yleensä ainakin joku vaatekappale, välillä jotain hiustuotteita , dödö ja lompakko

 

Osa 13 – Tällä viikolla

Oon oikeesti ollut tosi laiska ! Ja haaveillut kaikkea , ollut simmonen hönö koko viikon. Sain kyllä aikaiseksi järjestää ystävälleni ihanan yllärin huomiseksi !

 

Osa 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?

Rennot mustat farkut , mukava tpaita ja huppari :)

 

Osa 15 – Unelmani

Mulla on niin paljon unelmia ja ne vaihtuvat tai lisäntyvät koko ajan ! Suuri unelma mikä on aina ollut on valmistua joksikin vielä ja hankkia aikuisena kunnon ammatti ja elää hyvä elämä! Okei ulkomaille kun pääsisi muuttamaan muutamaksi vuodeksi olisi niin ihanaa ja saisi elää lepposaa elämää !

 

Osa 16 – Eka suudelmani

Ekapusuni on joskus varmaankin viidenveenä , mutta oikea kunnon suudelma on kutosluokan ja seiskaluokan kesänä :)

 

Osa 17 – Mieleisin muistoni

Mulla on oikeasti hirmusesti niitä hyviä muistoja ja ne ehkä painottuu pieniin arkisiin hetkiin ystäväporukkani kanssa ! Onhan mulla perheenki kanssa monen monta ihanaa muistoa! En osaa sanoa yhtä tai edes muutamaa mieleisintä , ne on kaikki omalla tavallaan mieleisimpiä :)

 

Osa 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

No varmaan pikkuisena kun täytti jotain oli ihanaa ku odotti niin paljon ja sai paljon lahjoja ja sai repii nit lahjapaperei :D mutta kyllä noi kahdeksantoista vuotis syntymäpäivät oli hienot ja kivat :)

 

Osa 19 – Kaduttaa

Moni asia hulttiovuosiltani..

 

Osa 20 – Tässä kuussa

Ei varmaankaan mitään ihmeellistä , peruskauraa :)

 

Osa 21 – Ikimuistoinen tapahtuma

Huonolla tavalla ikimuistoisempia on kolarini , sisaruksen menetys ja vanhempien aviero...

Mutta hyvällä tavalla näitä on hirmuisesti kanssa , ehkäpä se kun vahtoporukka kasaantus ja viimevuoden ensimmäinen yötä festareilla kokemus !

 

Osa 22 – Paras muisto viime kesältä

Ehdottomasti Pipefest ! Mutta myös monet chillailut vaan jossain nurtsilla on ihanii muistoi

 

Osa 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin

Ystävät , veljeni ja musiikki

 

Osa 24 – Tämä saa minut itkemään

Asiat jotka satuttavat henkisesti , vanhojen asioiden miettiminen ja leffat

 

Osa 25 – Jos saisin toivoa mitä vain

Sairaudet pois , kaksnaamasuus , kateus ja köyhyys

 

Osa 26 – Pelkään

Pimeätä hirmusesti , menettämistä , asioiden tosi suuria muutoksia ja eniten ehkä kaikista yksinoloa !

 

Osa 27 – Suosikkipaikkani

Ystävien kanssa ja sänky ! Ulkomaat myös kyllä

 

Osa 28 – Ikävöin

Sisarustani ja muita menetettyjä asioita

 

Osa 29 – Tähän pyrin

Että valmistun koulutuksessani , elän hyvän elämän ja lopetan turhan kitisemisen elämästä kun asiat oikeasti ovat hyvin

 

Osa 30 – Soittolistallani

tällä hetkellä Olavi Uusivirtaa , Samuli Putroa, Heikki Kuulaa , Haloo Helsinkiä ja Paramorea

 

Osa 31 – Viimeinen hetki josta haluan tässä kertoa

Okei mm , öö ehkä se et viimeviikolla koin ihanan hetken ku paisto aurinko ja kaikki asiat oli hyvin ja voi vitsi se oli kivaa :)